Administratief medewerker m/v - ECHT advocatuur

ECHT juridische oplossingen
< terug naar ECHT oplossingen overzicht
Administratief medewerker m/v

Administratief medewerker (m/v)

Ons kantoor

ECHT advocatuur is een modern advocatenkantoor dat zich volledig richt op de zakelijke markt. Wij zijn actief op diverse rechtsgebieden, met een focus op overeenkomstenrecht, arbeidsrecht, ondernemingsrecht, bouw/huurrecht en insolventierecht.

 

Wij zoeken een enthousiaste medewerker die op korte termijn kan beginnen en 8 uur per week beschikbaar is voor de functie van administratief medewerker (m/v)

 

Profiel

Jij: kunt zelfstandig diverse administratieve werkzaamheden inrichten, uitvoeren en controleren. Je werkt gestructureerd, accuraat en volgens duidelijke processen en bent ook in staat deze processen te managen en te verbeteren. Je bent flexibel en voelt je thuis in een zakelijke werkomgeving. Je bent in staat om zakelijk en breed te communiceren. Daarnaast kun je goed informatie analyseren en organiseren. Je bent professioneel, oplossingsgericht en sterk in schriftelijke communicatie.

Takenpakket

Inkoop / Verkoopfacturen verwerken | bankmutaties | salarissen | debiteurenbeheer | kas | voor- en verschottenadministratie | betaalbaar stellen facturen en betalingen | verzorgen aangifte omzetbelasting | beheer derdengelden | opstellen van diverse management overzichten | dossiervorming jaarrekening | voorbereiden en opstellen jaarrekening | verfijnen administratieve processen door gebruik te maken van geautomatiseerde systemen | verwerken maandelijkse loonmutaties.

Functievereisten

-    hbo werk- en denkniveau, met minimaal een afgeronde mbo-4 opleiding, richting

     administratief (financieel Administratief,  bedrijfsadministratie of in bezit van PDB is  

     een pré;

-    minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;

-    ervaring met Microsoft Office (Excel);

-    ervaring met Twinfield, Basecone, Basenet CRM is een pré.

 

Interesse?

Wil je in aanmerking komen voor de functie van administratief medewerker bij ECHT advocatuur? Stuur dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk 6 oktober 2017 een e-mail met motivatie en curriculum vitae aan mevrouw R.G.R. Kleinlugtenbeld (kantoormanager) via rgr.kleinlugtenbeld@echtadvocatuur.nl.

 

Voor vragen over onze organisatie of deze functie kun je ook contact met haar opnemen op dinsdag, donderdag en vrijdag via telefoonnummer: 0578-614029.